Mesto Hlohovec vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovnej pozície „Riaditeľ kancelárie primátora“. Ide o novovytvorenú pracovnú pozíciu, ktorá vznikla po zmene organizačnej štruktúry na Mestskom úrade.
Pracovnou náplňou riaditeľa kancelárie primátora bude zabezpečovať celkový chod a riadiť úsek primátora. Bude spolupracovať na príprave koncepčných materiálov v oblasti rozvoja mesta a podkladov pre rokovanie orgánov mesta. Jeho úlohou bude tiež zabezpečovať právne poradenstvo pre prácu primátora a usmerňovať výkon zamestnancov v oblasti právneho zabezpečenia činnosti úradu. V jeho kompetencii bude aj kontrolovanie a analyzovanie činnosti a hospodárenia organizácií zriadených a založených mestom.
Uchádzači o túto pracovnú pozíciu musia mať ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, prednostne právneho alebo ekonomického smeru. Podmienkou prijatia do zamestnania je riadiaca prax, prednostne vo verejnej správe, morálna bezúhonnosť, organizačné a riadiace schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť a spoľahlivosť.
Písomné prihlášky do výberového konania spolu so štruktúrovaným životopisom, overeným dokladom o vzdelaní, výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, čestným vyhlásením o praxi a so súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov môžu uchádzači doručiť osobne do podateľne MsÚ alebo poštou na adresu Mestského úradu: M. R. Štefánika č. 1, 920 01 Hlohovec. Zapečatenú obálku je potrebné označiť heslom: „Riaditeľ kancelárie primátora – neotvárať“.
Prihlášky je potrebné doručiť do 18. 6. 2015 do 13.00 h. Bližšie informácie získate na telefónnom čísle 033/736 81 01.
Zuzana Hrinková Siebenstichová
Referentka MsÚ Hlohovec pre komunikáciu a vonkajšie vzťahy